Social Secretary
Gulf Jobs Service
Qatar
منذ 21 ساعات
source : Waytogulf

South African embassy in Qatar has the vacancies for a . Applicants should be a Diploma holder in Secretarial Studies. Work experience of minimum 3 years in similar position is essential.

Fluent communication skills in English and Arabic is mandatory. Need the willingness to work on an 8 hour shift. Should be computer lterate with excellent skills in MS Office.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب