ADMIN OFFICER
middle east vacancy
Qatar
منذ 29 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

  • At least 5 years experience in related field and well aware of Qatar Immigration procedures, documents and rules.
  • Bachelors Degree.
  • Good working knowledge of Microsoft Office software.
  • Computer literate with excellent command over English,arabic language (written mainly) is an advantage.
  • Used to work under tight deadlines.
  • Committed to Company rules and procedures.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب