After Sales Service Coordinator
S.H. AL MANA Group Of Companies
Doha, Qatar
منذ 60 يوم

Description :

The primary responsibility of the After-Sales Service Coordinator is to attend to any customer queries or complaints, ensuring they are dealt with in line with Company policies in a professional manner.

The incumbent must ensure complete customer satisfaction escalating any irresolvable issues to the After-Sales Service Supervisor.

Qualifications :

Minimum of 2 years’ experience in a similar customer facing role.

قَدِّم طلبك ترشيحك
قَدِّم طلبك ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب