Admin Assistant
Trelco Security Equipment and Services
Doha, Qatar
منذ 1 يوم
source : drjobs.ae
  • Answering and directing phonecalls to relevant staff.
  • Scheduling meetings andappointments.
  • Taking notes and minutesin meetings.
  • Ordering and takingstock of office supplies.
  • Being a point ofcontact for a range of staff and external stakeholders.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب