Admin Assistant / Secretary
Gulf Jobs
Doha
منذ 2 يوم
source : ExploreJobs
  • Responsible for providing secretarial, clerical and administrative support in order to ensure that services are provided in an effective and efficient manner.
  • Receive, direct and relay telephone messages and fax messages
  • Maintain the general filing system and file all correspondence
  • Assist in the planning and preparation of meetings, conferences and conference telephone calls
  • Make preparations for CEO meetings
  • Maintain an adequate inventory of office supplies
  • Respond to public inquiries
  • Provide word-processing and secretarial support
  • Type confidential documents on a word processing system Job Details Posted Date : 2019-08-29Job Location : Doha, QatarJob Role : AdministrationCompany Industry : Banking Preferred Candidate Career Level : Entry LevelGender : FemaleNationality : Philippines
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب