Customer Service Representative
HCG
Doha, Qatar
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae
  • Manage large amounts of inbound andoutbound calls in a timely manner
  • Followcommunication scripts when handling differenttopics
  • Identify customers’ needs,clarify information, research every issue and provide solutionsand / or alternatives
  • Seize opportunities toupsell products when they arise
  • Buildsustainable relationships and engage customers by taking the extramile
  • Keep records of all conversations in ourcall center database in a comprehensible way
  • Frequently attend educational seminars to improve knowledge andperformance level
  • Meet personal / teamqualitative and quantitative targets
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب