Accountant Cum Office Administrator
Gulf Jobs Service
Qatar
منذ 17 يوم
source : Waytogulf

Work experience of 2 - 3 years in a similar role is required. Computer literacy is a mandatory with excellent skills in MS office as well as Tally.

Should possess effective communication skills in English. Need the willingness and ability for taking non- accounting duties and for working under pressure.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب