Secretary
Gulf Jobs
Doha, Qatar
منذ 2 يوم
source : Explore Jobs Qa

Job Description

A secretary is involved with the coordination and implementation of office procedures and frequently have responsibility for specific projects and tasks and, in some cases, oversee and supervise the work of junior staff.

Duties and responsibilities : Responsible for management activities inside the company. Coordinate the communication with other organizations.

Receive the company communications. Organize travel for staff. Implementing new procedures and administrative systems. Prioritizing workloads.

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

تقديم
بريدي الالكتروني
بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
استمر
استمارة الطلب