Call Center Executives
Confidential
Doha, Qatar
منذ 3 يوم
source : drjobs.ae
  • Managing a team ofrepresentativesoffering customer support.
  • Overseeing the customer serviceprocess.
  • Resolving customer complaints broughtto your attention.
  • Creating policies andprocedures.
  • Planning the training andstandardization of service delivery.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب