CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVES
Middle East Vacancy
Qatar
منذ 4 يوم
source : Waytogulf

Hiring for experienced Customer Service Representative in Qatar.

Job Details :

  • Handle customer queries, redirect requests and orders
  • to the affiliates.

  • Maintain customer and affiliate accounts by updating
  • account information.

  • Support affiliates’ customer service related matters with customers.
  • Requirement :

  • Must have 3-4 years experience working in a customer
  • service focused role.

  • Candidate is preferred to have a driving license and an Arabic speaker.
  • Should have excellent communication skills and the ability to use
  • computer applications.

  • Should have the ability to build and maintain friendly,
  • warm relationships with customer. Experience Range 03 to 04 Years

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب