Admin Assistant
Wathnan Holding
Doha Qatar
منذ 2 يوم
source : HireeJobsGulf

Organize office and assist associates in ways that optimize procedures Sort and distribute communications in a timely manner Create and update records ensuring accuracy and validity of information Schedule and plan meetings and appointments Monitor level of supplies and handle shortages Resolve officerelated malfunctions and respond to requests or issues Coordinate with other departments to ensure compliance with established policies Maintain trusting relationships with suppliers customers and colleagues Perform receptionist duties when needed

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب