ADMINISTRATOR
Duncan & Ross
Doha, Doha, Qatar
منذ 4 يوم

KEY RESPONSIBILITIES :

  • Minimum of 5 years’ experience in setting up room arrangements, collating presentations, meeting attendance, capturing actions, preparing minutes, and issuing minutes of meetings.
  • Must be proficient with MS Office applications
  • Must have strong organizational skills
  • Excellent communication skills
  • EDUCATION, TRAINING, & Q UALIFICATIONS :

  • Bachelor's degree from aggregated university preferred
  • Minimum 5 Years in the Similar Positions shall be preferred
  • Must be available locally and with valid visa and QID
  • TARGET DATE OF JOINING :

  • 17th July, 2022
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب