Secretary
Deloitte
Doha, Qatar
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae
  • answering calls, taking messagesand handling correspondence
  • maintainingdiaries and arranging appointments
  • typing,preparing and collating reports
  • filing
  • organising and servicingmeetings (producing agendas and taking minutes)
  • managing databases
  • prioritisingworkloads
  • implementing new procedures andadministrative systems
  • liaising with relevantorganisations and clients
  • coordinatingmail-shots and similar publicity tasks
  • loggingor processing bills or expenses
  • acting as areceptionist and / or meeting and greeting clients
  • if more senior, recruiting, training and supervisingjunior staff.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب