Team Leader
Sunriver Resort
Park Hyatt Doha
منذ 3 يوم

Summary

You will be responsible to assist with the efficient running of the department in line with Hyatt International's Corporate Strategies and brand standards, whilst meeting employee, guest and owner expectations.

The Team Leader- Concierge is responsible to assist the Concierge Manager in managing the guest service department as a successful independent profit center, ensuring maximum guest satisfaction, through planning, organizing, directing and controlling the Concierge operation and administration.

Qualifications

Ideally with a relevant degree or diploma in Hospitality or Tourism management. Minimum 2 years work experience as . Should be a holder of the 'Clefs d'Or'.

Good problem solving, organisational and interpersonal skills are a must.

Step 2
قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب