Training & Recruitment Officer
Gulf Jobs Service
Qatar
منذ 42 يوم
source : Waytogulf

Job Responsibilities :

Handling issues related to recruitment, employee benefits, payroll, training & development, insurance, ISO communications, accommodations, transportation, immigration, etc.

Qualifications and Skills :

  • A Bachelor Degree in any discipline.
  • Excellent command over English language; Arabic language is a plus.
  • four to five years experience in a similar capacity.
  • Excellent skills in Office Administration.
  • Excellent PC skills, interpersonal skills.
  • Preference will be given to Qatari candidates.

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب