Administration Coordinator
Gulf Jobs Service
Qatar
منذ 1 يوم
source : Waytogulf

Job Description :

A well reputed Engineering company in qatar requires Administration Coordinator

Preferably with experience in oil gas industry.

Qualification Requirements :

  • Graduate in any discipline
  • More than three yearsexperience in Co-ordination work with Govt Agencies
  • Gate Pass / Immigration / Traffic / Permit etc).

  • Excellent skill in English language (verbal & written) and Computer operation.
  • Knowledge of Arabic language highly preferred.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب