Head Of Customer Loyalty
Qatar Airways
Qatar,Doha,Doha
منذ 27 دقيقة
source : drjobs.ae
  • Lead a transformation within theairline to deliver dramatically more direct customer relationships,rebuilding its loyalty offering to attract and create value formembers and drive daily engagement.
  • Strategically employ customer data to personalize apremium, global, flexible offering that fully leverages companyassets and drives up NPS, membership, redemptions, and revenue.
  • OwnP&L and rapidly increase partner network and customerpartner activity.

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب