Training and Communications
Salam Technology
Doha Qatar
منذ 4 ساعات
source : HireeJobsGulf

Responsible for the planning organisation development and implementation of the Change management framework utilized during the transition process of a project This includes collaboration with the Project Management Team Campus Representatives and Campus Project Managers Duties and responsibilities require individuals of the CM job family to provide planning and delivery of change management deliverables to conduct change impact analysis to develop and implement site and orqatrizational readiness activities to develop and coordinate project and organizational communications to provide the tools and documents necsssary to prepare the organisation for a successful golive to develop training materials and to conduct training delivery

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب