2nd Line Cloud Support Technician
Isofix
DOHA , QATAR
منذ 15 يوم
source : Gulfy

Job description

We are seeking for a capable 2nd line cloud support technician who has a previous experience and able to process about 50 tickets per day and to troubleshoot our customer issues professionally.

You will be responsible for logging internal and external support calls from clients with ensuring that all related information is collected accurately.

Thus, you must have an outgoing personality, professional telephone manner and good communication skills. When needed, you will be responsible for diagnosing issues related to the 3rd Line Support.

Education requirement

  • COLLEGE / SCHOOL
  • Mobile Developer

    UNITED ARAB EMIRATES-ABU DHABI

    SAR 4000 (USD : 1080)

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب