Call Center Agent (Arabic & English Speaker)
Gulf Jobs
Doha
منذ 6 يوم
source : ExploreJobs
  • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication scripts when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and / or alternatives
  • Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Meet personal / team qualitative and quantitative targets.
  • Managing administration, communicating and coordinating with internal departments.
  • Other duties as assigned. Job Details Posted Date : 2019-09-02Job Location : Doha, QatarJob Role : Customer Service and Call CenterCompany Industry : Employment Placement Agencies / RecruitingMonthly Salary : US $1,500 Preferred Candidate Career Level : Entry LevelNationality : United Arab Emirates;
  • Bahrain; Djibouti; Algeria; Egypt; Iraq; Jordan; Comoros; Kuwait; Lebanon; Libya; Morocco; Mauritania; Oman; Palestine; Qatar;
  • Saudi Arabia; Sudan; Somalia; Syria; Tunisia; YemenDegree : Bachelor's degree

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب