Personal Assistant/receptionist
Boom Construction Company
Doha,Qatar,Qatar
منذ 2 يوم
source : MNC Jobs

Screening telephone calls inquiries requests and handling them appropriately Meeting and greeting visitors at all levels of seniority Organizing and maintaining diaries making appointments arranging conferences Dealing with incoming emails faxes and post often corresponding on behalf of the manager Taking dictation and minutes Producing documents reports and presentations Devising and maintaining office systems including data management filing etc Arranging travel and accommodation reservations for the General Manager

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب