Customer Service
AH Holding
Doha, Qatar
منذ 2 يوم
source : drjobs.ae
  • Maintaining a positive,empathetic, and professional attitude toward customers at alltimes.
  • Responding promptly to customerinquiries.
  • Communicating with customersthrough various channels.
  • Acknowledging andresolving customer complaints.
  • Knowing ourproducts inside and out so that you can answerquestions.
  • Processing orders, forms,applications, and requests.
  • Keeping records ofcustomer interactions, transactions, comments, andcomplaints.
  • Communicating and coordinatingwith colleagues as necessary.
  • Providingfeedback on the efficiency of the customer serviceprocess.
  • Managing a team of junior customerservice representatives.
  • Ensure customersatisfaction and provide professional customer support.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب