Project Administrator
GHD
Doha, Qatar
منذ 3 يوم
source : drjobs.ae
  • Schedule regular meetings andrecord decisions (e.g. assigned tasks and next steps)
  • Break projects into doable tasks and set timeframes andgoals
  • Create and update workflows
  • Conduct risk analyses
  • Prepare andprovide documentation to internal teams and keystakeholders
  • Order resources, like equipmentand software
  • Retrieve necessary information(e.g. user / client requirements and relevant casestudies)
  • Track expenses and predict futurecosts
  • Monitor project progress and addresspotential issues
  • Coordinate quality controlsto ensure deliverables meet requirements
  • Measure and report on project performance
  • Act as the point of contact for allparticipants
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب