CALL CENTER
Al Khebra Driving Academy
Doha, Qatar
منذ 17 ساعات
source : drjobs.ae
  • Manage large amounts of inboundand outbound calls in a timely manner
  • Followcommunication scripts when handling differenttopics
  • Identify customers’ needs,clarify information, research every issue and provide solutionsand / or alternatives
  • Seize opportunities toupsell products when they arise
  • Buildsustainable relationships and engage customers by taking the extramile
  • Keep records of all conversations in ourcall center database in a comprehensible way
  • Frequently attend educational seminars to improveknowledge and performance level
  • Meetpersonal / team qualitative and quantitative targets
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب