Admin assistant/ Secretary
QAFAM
Qatar,Doha,Doha
منذ 3 يوم
source : drjobs.ae
  • Use computers for variousapplications, such as database management or word processing
  • Operate computers or computerized equipment.
  • Familiar with all MS software such as (office.Windows, etc.)
  • Answer telephones and giveinformation to callers, take messages, or transfer calls toappropriate individuals.
  • Create, maintain,and enter information into databases.
  • Enterinformation into databases or software programs.
  • Set up and manage paper or electronic filing systems,recording information, updating paperwork, or maintainingdocuments, such as attendance records, correspondence, or othermaterial.
  • Select resources needed toaccomplish tasks.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب