CALL CENTRE SCHEDULER
middle east vacancy
Qatar
منذ 18 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

  • 1-3 years experience in Customer Service, candidates from clinical background preferred
  • Interactive skills in English and Arabic (Speaking & Writing) with high business calibre.
  • Professional using MS Office applications
  • Candidates based in Qatar will be given preferences.
  • Demonstrate positive, enthusiastic and friendly attitude.
  • Experience in Customer Service / Market Research in clinical domain will have added advantage
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب