Administration Coordinator
Coreo Real Estate
Doha
منذ 4 يوم
source : HireeJobsGulf

The incumbent must demonstrate the following skills team building bookkeeping skills analytical and problem solving skills decision making skills effective verbal and listening communications skills computer skills including the ability to operate computerized accounting spreadsheet and wordprocessing programs at a highly proficient level stress management skills time management skills Personal Attributes be honest and trustworthy be respectful possess cultural awareness and sensitivity be flexible demonstrate sound work ethics

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

تقديم
بريدي الالكتروني
بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
استمر
استمارة الطلب