Contact Center Agent
PS-Tech
Doha, Qatar
منذ 2 يوم
source : drjobs.ae
  • Secondary Education ExperienceEssential
  • Experience in Delivery of CustomerService
  • 2 Years ContactCentre orService Desk Experience. Desirable
  • Previous UtilityExperience
  • Previous experience of Customer Management SoftwareSkillsEssential
  • Develop and maintaincustomer rapport
  • Excellentinterpersonal verbal and written communicationskills
  • Proven ability to worktowards individual and team targets
  • Excellent in problem solving
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب