Call Center Manager Arabic
Bravo Group
Doha
منذ 4 يوم
source : ExploreJobs

DohaQAR 4,000 a monthOur Client need a Call Center Manager preferably Arabic Nationality only.Job Description : Hiring, training, coaching, and leading call center representatives as they provide support for customers.

Answering representative's questions, guiding them through difficult calls or issues, diffusing angry customers, or handling issues that cannot be fielded by representatives.

Note : Send us your CV via email for schedule of interview, this is only for Arab Nationality.Package salary in QAR is 4,000 only.

Job Type : Full-timeSalary : QAR4,000.00 / monthExperience : Call Center Management : 2 years (Preferred)

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب