HR ADMINISTRATION
Gulf job openings
Qatar
منذ 9 يوم
source : Waytogulf

Hiring for well experienced HR Administrator in Qatar.

Job Details :

  • Preparing agreements of Guest house for the residence of staff.
  • Develop the HR Operations Strategy and develop Operation Plan.
  • Assist the HR Head in developing key elements in the HR function
  • operations plan.

  • Design and lead an effective governance model for HR Operations
  • Job Requirements :

  • Eight years GCC experience.
  • Strong interpersonal and presentation skills.
  • Excellent knowledge in MS Office applications such as Word and
  • Excel.

  • Good communication skills in English.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب