ADMIN MANAGER
Gulf Jobs Service
Qatar
منذ 4 يوم
source : Waytogulf

Job Description :

Minimum Graduate Degree Holder.

Minimum seven years experience.

Must possess Qatari driving license.

Strong organizational and administrative skills.

Good interpersonal and Communication skills,

English & Hindi is must and knowledge of Arabic is Preferred.

Good knowledge in all Government transactions and Qatar Labour Law.

Well versed in all MS Office, MS Excel & MS Word applications.

Must be able to work independently and manage team of PRO’s and Admin Assistants.

Must have transferable work visa or NOC.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب