Finance Manager / Board Secretary
MPH
قطر
منذ 3 يوم
source : tanqeeb

We are recruiting for the position of Finance Manager / Board Secretary at one of our clients based in Qatar.

Minimum Qualifications :

  • 12 years of relevant experience, 7 years of which in managerial level roles
  • Experience in energy, oil and industry would be preferred
  • Fluent in written and verbal English and Arabic (Mandatory)
  • Bachelor's Degree in Economics, Accounting, Business Administration, or similar.
  • Internationally recognised professional accounting qualification (CPA, CIMA or equivalent) would be preferable
  • Strong track-record in the preparation of financial records and reports for a large multinational organization with a complex ownership structure
  • Tax-free salary package and expatriate benefits await the selected candidate.

    Interested applicants may apply by clicking the EASY APPLY button above or by sending their CV (with contact information) by e-

    mail to : اضغط هنا لمشاهدة البريد اﻹلكتروني .

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب