OFFICE ASSISTANT
Gulf Recuritment
Qatar
منذ 11 يوم
source : Waytogulf

An establisghed company required for an experienced Office Assistant in Qatar.

Job Details :

  • Ordering, stocking, and distributing office supplies.
  • Attending and assisting with community events.
  • Running errands and performing miscellaneous job-related duties
  • Job Requirements :

  • Bachelor's Degree.
  • Computer proficient MS Office.
  • Minimum two years experience in the same field.
  • Good communication skills in English. Experience Range 02 to 05 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب