Personal Assistant (Arabic Speaking)
Almubader
قطر
منذ 3 يوم
source : tanqeeb

Handling appointments.

Adopting orderly and secured filling system.

Managing incoming and outgoing correspondence and information.

Undertaking hotel, travel and training booking as appropriate.

Coordinating the circulation of documents as appropriate.

Maintain cooperative, honest and direct behavior with colleagues.

Consolidate teamwork.

Brainstorm with colleagues in solving any issues or problems if occur.

Provide general administrative support to both Departments' Team members.

Help other colleagues in daily admin tasks whenever required

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب