BILINGUAL RECEPTIONIST
Gulf Jobs Service
Qatar
منذ 7 يوم
source : Waytogulf

Job Description :

A leading commercial company based in Qatar, representing some of the world’s biggest and most influential brands, is seeking an experienced person to fill up the vacancy.

Experience / Skills :

Computer Literate : MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point).

Reliable, well-spoken with good correspondence skills.

Can perform administrative task such as typing letters, preparing reports and proper filing

with at least two years experience as Receptionist or customer service related job.

Must be good in both English and Arabic Language (both written & oral)

Should have professional appearance and a positive, cordial attitude.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب