Front Office Manager
FastSpeed Contracting & Services
Qatar,Doha,Doha
منذ 15 ساعات
source : drjobs.ae
  • Ensure front desk is tidy and hasall necessary stationery and material (e.g. pens, forms andinformative leaflets)
  • Train, supervise andsupport office staff, including receptionists, security guards andcall center agents
  • Schedule shifts
  • Ensure timely and accurate customer service
  • Handle complaints and specific customersrequests
  • Troubleshoot emergencies
  • Monitor stock and order office supplies
  • Ensure proper mail distribution
  • Prepare and monitor office budget
  • Keep updated records of office expenses andcosts
  • Ensure company’s policies andsecurity requirements are met
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب