Receptionist
Nehmeh
Doha Qatar
منذ 36 يوم
source : QuickJobsGulf

Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office Direct visitors to the appropriate person and office Answer screen and forward incoming phone calls Ensure reception area is tidy and presentable with all necessary stationery and material e g pens forms and brochures Provide basic and accurate information inperson and via phone email Receive sort and distribute daily mail deliveries Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk monitor logbook issue visitor badges Order front office supplies and keep inventory of stock Update calendars and schedule meetings Arrange travel and accommodations and prepare vouchers Keep updated records of office expenses and costs Perform other clerical receptionist duties such as filing photocopying transcribing and faxing

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب