Video Teleconferencing (VTC) Tech II
General Dynamics Information Technology
Doha, Qatar
منذ 13 يوم
source : ExploreJobs

Provides installation, maintenance and troubleshooting support of information systems applications and related peripheral hardware.

Monitors and responds to hardware and software problems utilizing a variety of hardware and software testing tools and techniques.

Installs and configures applications software and related hardware (such as desktops, servers, and related peripherals like printers, scanners, drives, monitors and video teleconferencing hardware).

Provides software and system troubleshooting and support.

Provides technical support and training to end-users.

Maintains current knowledge of relevant technology as assigned.

Participates in special projects as required.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب