Secretary and Purchase
Sustainable Trading and contracting
Doha
منذ 10 ساعات
source : ExploreJobs

A Secretary, or Administrative Assistant, is responsible for facilitating communications within an office and fielding interactions with the public.

Their duties include answering and redirecting phone calls, scheduling meetings and providing personalized support for other employees in their office.

نوع الوظيفة : دوام كاملالراتب : QAR2,500.00 لكل شهراعتبارات متعلقة بفيروس كوفيد-19 : Mask

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب