OFFICE ASSISTANT
Middle East Vacancy
Qatar
منذ 10 يوم
source : Waytogulf

Hiring for experienced Office Assistant in Qatar.

Job Details :

  • Assist the teams with the filing of documents.
  • Assist with the collection and distribution of internal mail.
  • Assist with the sorting and distribution of incoming mail and
  • Requirement :

  • Minimum of 1 years’ experience in a similar position.
  • Good communication skills.
  • Experience of working in a fast paced professional environment.
  • Must have transferable visa. Experience Range 01 to 05 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب