Secretary / Receptionist
Germin Trading
Doha, Doha, Qatar
منذ 1 دقيقة
source : Laimoon

Answer phone calls and redirect them when necessary Manage the dailyweeklymonthly agenda and arrange new meetings and appointments Prepare and disseminate correspondence memos and forms File and update contact information of employees customers suppliers and external partners Support and facilitate the completion of regular reports Develop and maintain a filing system Check frequently the levels of office supplies and place appropriate orders Make travel arrangements Document expenses and hand in reports Undertake occasional receptionist duties

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب