Call Center Agent
Doha
Doha, Qatar
منذ 1 يوم
source : Tanqeeb

Required Experience Min :

Effectively answer all customer queries, log the query on maximize and either resolve the query directly or direct it to the correct department in the Company and provide a follow up service to close or conclude each query.

  • Duties and responsibilities : Determines requirements by working with customers. Answers inquiries by clarifying desired information;
  • researching, locating, and providing information. Maintains center database by entering information.

    Skills

    Bachelor degree as a minimum. Customer Focus. Good Verbal Communication skills. Data Entry Skills. Teamwork.

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب