Social Media Executive
Marriott Hotels Resorts
Doha, Qatar
منذ 6 ساعات
source : drjobs.ae
  • Manage the day-to-day activitiesfor social media channels. Establish long-range objectives andspecify the strategies and actions to achieve them.
  • Manage active and engaged communities around a definedtopic or topics by managing long-lead editorial calendars,monitoring online conversations.
  • Participatein online conversations to build brand visibility, customersatisfaction and marketing / ecommerce support. Establish a positiveonline presence for the hotel(s) by integrating property-specificand brand messaging in a compelling and valuable way forparticipants.
  • Provide measurement of theimpact of online presence to the hotel s overallbusiness.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب