Customer Service Manager
Shackleton Duke
Qatar,Doha,Doha
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae
  • Supervise day-to-day operationsin the customer service department.
  • Respond tocustomer service issues in a timely manner.
  • Create effective customer service procedures, policies,and standards.
  • Develop customer satisfactiongoals and coordinate with the team to meet them on a steadybasis.
  • Implement an effective customer loyaltyprogram.
  • Maintain accurate records anddocument all customer service activities anddiscussions.
  • Assess service statistics andprepare detailed reports on your findings.
  • Hire and train new customer service agents.
  • Manage the approved budget of the customer servicedepartment.
  • Stay informed on the latestindustry techniques and methods.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب