IT Help Desk
Vistas Global
Doha
منذ 9 يوم

Job Description

The main responsibility of this job holder is to support Applications and access authority and escalated for next level support if need.

Duties & Responsibilities

  • Troubleshooting system and network problems, diagnosing, and solving Hardware / software faults.
  • Responsible for maintaining and upgrading software and hardware.
  • Maintaining configuring and troubleshooting network devices.
  • Setting up new user’s accounts and profiles and dealing with password issues.
  • Experience in digitalization projects .
  • Job Requirements

  • Preferably 3-5 years of experience in the same filed.
  • Bachelor’s degree holder
  • Qatar driving license holder.
  • قَدِّم طلبك ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قَدِّم طلبك ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب