Call Center for Delivery Service
Bravo Group
Doha
منذ 6 يوم
source : ExploreJobs

DohaQAR 2,000 a monthOur Client need a Call Center Agent Arabic & Other Nationality.Call Center working on delivery service : Answer incoming calls and respond to customer’s emailsManagement and resolve customer complaintsSell products and place customer orders in the computer systemIdentify and escalate issues to supervisorsProvide product and service information to customersResearch required information using available resourcesResearch, identify, and resolve customer complaints using applicable softwareProcess orders, forms, and applicationRoute calls to appropriate resourcesDocument all call information according to standard operating proceduresRecognize, document, and alert the management team of trends in customer callsFollow up customer calls where necessaryUpsell products and servicesComplete call logs and reportsOther duties as assignedNote : Send us your CV via email for schedule of interview.

Package salary in QAR is 2,000 only.Job Type : Full-timeSalary : QAR2,000.00 / monthExperience : call center agent : 2 years (Preferred)Location : Doha (Preferred)

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب