Negotiate rate structures, including consolidation lanes, capacity, and customer programs.
Present finding to principals.
Waiver and discounts follow up and closing.
Track and log shipment information in the system.
Responsible to securing booking confirmation from vendors.
Following up on shipments with sales, customers, and vendors.
Opening job cards with complete details.
Process flow execution and monitoring.
Customer liaison, feedback, and reporting.
Service failure should be communicated to the manager and to the customer within the same day.
CS will be the key contact and responsible for retention of the customer.
بلغ عن هذه الوظيفة
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
أضف الى قائمة المفضّلات
يجب تسجيل الدخول إلى حسابك لإضافة هذه الوظيفة إلى لائحة الوظائف المفضلة لديك. انقر فوق "متابعة" لتسجيل الدخول أو إنشاء حساب جديد. ستتمكن بعد ذلك من الوصول إلى لائحة الوظائف المفضلة من موقعنا على الويب أو من تطبيق neuvoo للجوال.