CX Account Manager Ooredoo Group
Nokia
Doha, QA
منذ 4 يوم
source : HireeJobsGulf

CX Account Manager Ooredoo Group New CX Customer Experience Excellent English verbal and written communication skills Arabic would be a plus Minimum of 7 years account management products solutions and services sales experience in the telecommunication IT industry Bachelors or master s degree in engineering telecommunications or a related field Proven sales experience selling to the Communications IT industry is highly preferred Good knowledge of Core networks is needed Winning mindset ability to make quality decisions and motivate the Team Knowledge of contract and financial management Bid Management Customer Pricing Sales Negotiation

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

تقديم
بريدي الالكتروني
بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
استمر
استمارة الطلب