SECRETARY CUM ACCOUNTANT
Gulf Jobs Service
Qatar
منذ 35 يوم
source : Waytogulf

Job Description : Job Description

Job Description

A leading International Fire Protection System company is looking candidate for the

1 NO.)

Qualification Requirements :

  • Must be an accounting graduate or any four year
  • business course. Other Qualification required (For both positions)

  • Three to five years work experience as secretary and / or
  • accounting assistant.

  • With strong computer skills and proficient in with Word and Excel.
  • With strong communication skills both in verbal and writing.
  • Excellent interpersonal skills.
  • Ability to multi-task, work under pressure and meet deadlines.
  • Preferred Age between 23 - 35 years old.
  • Excellent communication skills in written and
  • spoken English, Arabic is advantage.

  • Sponsorship change is a must.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب