Receptionist
Alfardan Properties
Qatar,Doha,Doha
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae

proven experience as an administrativeassistant oroffice receptionist

  • knowledge of officemanagement systems and procedures
  • working knowledge ofoffice equipment, like printers and fax machines
  • proficiency in ms office (ms excel and ms powerpoint, inparticular)
  • excellent time management skills and theability to prioritize work
  • attention to detail andproblem solving skills
  • excellent written and verbalmunication skills
  • strong organizational skills with theability to multi task
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب